: Bloodshot deadbeat and lack of sleep, making your mascara bleed / tears down your face, leaving traces of my mistakes


Jag orkade verkligen inte leta upp en bild på gamla Green day, även fast det bara är dem jag lyssnar på nu för tiden. Jag tänker inte bli lika nördig som jag var i åttan, men nu när jag har börjat lyssna på dem igen så måste jag säga att jag kommer nog aldrig kunna släppa dem helt, de är sjukt bra.
    Måste komma ihåg att lägga in lite Green day-låtar på mobilen igen. Börjar faktiskt sakna dem lite smått nu.

Dagen var varit lång och det har varit ganska fint. Tur med vädret, i alla fall på förmiddagen. Broder min var fantastiskt tjusig och såg väldigt glad ut, hans klass var fin och det var grymt mycket folk vid skolan. Jag sa tidigare att jag skulle lägga upp bilder från dagen och det får jag nog faktiskt ta och göra imorgon eller något för just nu är jag så fruktansvärt trött att jag inte orkar någonting känner jag.
    Men, man kan alltid skriva på bloggen.

Nu hoppas hoppas HOPPAS jag verkligen att han kommer in på Dundee! Alla hoppas på det, alla räknar nästan med det. Så nu gäller det, vet ej när han får betygen men jag tror att det har gått bra för honom. Han är inte dum i huvudet, min kära bror.

Som sagt, bilder kommer imorgon, men så här så jag ut (i alla fall övre delen av mig) innan vi for iväg till Katedralskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0