; Vapenbröder mina / stanna vid min sida /



En bild på mig och min tappade syster, samt en smått redigerad bild på mig. Från när vi var vid kusten idag. Tyckte bara att jag hade så fina kläder så jag tänkte att jag lägger upp en bild på hur jag såg ut.
    Det var roligt, för vi var vid hamnen och köpte glass. Och folk stirrade på mig, som vanligt. Men nu stirrade verkligen ALLA och de stirrade jättemycket, särskilt när jag satte mig ner på marken framför bänken och åt glassen istället för på själva bänken som alla andra.
    Det verkade som att de aldrig hade sett något liknande, om det var färgen på håret eller kläderna eller beteendet som fick alla att stirra så förbannat vet jag inte, men roligt var det i alla fall.
    Sånt tycker jag är roligt.

Imorgon ska jag, min syster och tre vänner köa i sju timmar utanför Uppsala slott. Vi ska sitta på filtar och äta mat och blåsa såpbubblor och antagligen tagga satan, för vi ska se Kent. VI SKA SE KENT. Har redan gjort det en gång, men det var så fruktansvärt bra och helt otroligt magiskt så jag känner att jag skulle kunna se dem om och om igen. Risken är väl då att magin försvinner..

Vi ska i alla fall se dem.
    Och just nu är jag inte alls taggad. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?!
   
Jag förstår som inte riktigt någonting.
    Men är inte särskilt taggad på någonting just nu.
    Mycket bilder ska det i alla fall tas. Hoppas att jag får några bra bilder på själva bandet också inte bara en massa bilder innan själva konserten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0