; När ska jag lära mig att ingen är hel, allt allting är mer eller mindre trasigt (bygg något vackert som krossar allt)


Vet inte riktigt varför jag ens skriver på den här så kallade bloggen.
    Det är väl ingen som läser i vilket fall.  
    Men jag antar att det ger mig någonting. Antagligen bara någonting att göra. 
 
Idag ska jag träffa en vän som jag inte träffat på länge och imorrn ska jag träffa en vän som jag har träffat väldigt mycket senaste veckan, men jag känner att han behöver träffa mig och jag behöver träffa honom så då får man träffas mycket. När det är så.
    Nu måste jag ta tag i saker, hör och häpna. Har en del grejer att fixa. 
   
Lyssna på Kent, folk. Jag säger bara det, lyssna på Kent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0