; Jag räknar: Tre, fyra, fem (ljug för mig, ja ljug för mig) / det är inte slagen som känns (ljug igen)


Såhär glad/nervös/hyperaktiv/rastlös är jag kvällen innan Putte i parken.
    Och ungefär såhääääääääääääääääär mycket panik har jag inombords som då inte riktigt syns på bilderna.

Dock har jag idag faktiskt packat ihop allting som behövs för att överleva en festival (hoppas jag i alla fall). Jag har ju aldrig varit på något sådant innan så detta vet jag absolut ingenting alls om. Det är lite läskigt.
    (VADÅ LITE JAG HÅLLER PÅ OCH DÖR HÄR?!?!?!)

Idag har jag återigen tjänat ihop 200 spänn extra, enbart för att ha pengar till festivalen. Jobbade i två timmar, släpade granar över hela halva världen. Så nu luktar jag en skum blandning av svett, myggsprej och gamla gummihandskar över hela kroppen. Väldigt. Fräscht. 
    Men det är väl ingenting emot hur jag kommer lukta när jag kommer hem på söndag kväll. Då lär man ju vara RIKTIGT fräsch.

Nu ska jag springa ner i köket och göra i ordning lite lunch till mig. Tills imorrn. PÅ TÅGET. TILL KARLSTAD. Om vi nu hittar tåget efter att ha åkt till Stockholm från Uppsala. Men okej, NU LUGNAR JAG NER MIG, DET ÄR KLART ATT VI HITTAR, vi är inte helt efterblivna. 
    Herregud att någon orkar läsa detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0