; Du vet man darrar och man skakar helt okontrollerbart / Tål inte sol man blir en mörkrädd vampyr




Såhär såg det ut i början av sommaren. Första sommarlovsdagen. Det känns som att det var så fruktansvärt längesedan men det var för lite mer än en månad sedan. Sommaren har gått fort, snart är den över.

Tog faktiskt tag i saker som jag skulle göra imorse, städade rummet, duschade, bäddade sängen. Skulle ha behövt göra alla dessa saker för ett ex antal dagar sedan egentligen..
     Igår rakade jag även benen - jätteviktig information - men jag kom då även fram till att det ska jag aldrig mer göra. Inte de närmsta månaderna i alla fall. Tog en halvtimme och nu har det redan börjat växa ut igen. Varför gör man sig det besväret ens?

Nu ska jag fortsätta att göra absolut ingenting i väntan på min vän. 
    Heido.

Kommentarer
Postat av: Amanda B

Vad duktig du är på att fota! Jättefina bilder! :)

2012-08-03 @ 11:58:38
URL: http://mandidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0