; Du gav mig en chans att ge dig : allt det du aldrig haft


Mattis är glad.

Jag har haft tre sjukt fina dagar. Finaste dagarna på länge. Och allt tack vara Honom.
    När vi gick och lade oss efter att ha ändrat relationsstatus på facebook i söndags så kom vi fram till att det kändes lite som att vara nygifta. Facebook förstör liv, ja.
    Men jag är gärna nygift med den här pojken (på låtsas, i alla fall. För jag vill då aldrig gifta mig. Tanken får mig att vilja hoppa i sjön med stenar knutna i rep kring anklarna).
    De här dagarna var i alla fall som sagt väldigt fina, och jag har badat i pool med ytterst hög klorhalt (mitt redan urblekta hår är nu grönt/brunt/gult/äckligt/fult som fan), myst en massamassa, lyssnar på musik, försökt att sova (det slutade med att vi låg och sade "jag kan inte sova" för oss själva hela natten), plattat hår, cyklat, gått ut med hund, myst lite mer, officiellt skaffat mig en pojkvän, officiellt hållt varandra i handen och officiellt varit riktigt lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0