I don't need to be, with people who don't care about me

Sovmorgon denna dag då.
Jag gillar inte sovmorgnar, det innebär att antingen måste jag åka till skolan vanlig tid eller gå till bussen.
Och när det är åtta minusgrader vill man inte gå till bussen.
Jag ska inte gnälla så överjävligt mycket nu (med tanke på att vi hade 25-30 minusgrader förra året..) men åtta minusgrader är faktiskt kallt det också. Konstigt att jag gick till bussen då, men inte nu..

Måndagar brukar vara för jävliga men idag är en ganska fin dag, många inställda lektioner och det verkar som att det kommer bli ganska allmänt lugnt faktiskt. Ska bli skönt. Lite tråkigt på morgonen dock när kommer komma till skolan så sjukt tidigt..

Nej, har inte tid att sitta här och förspilla min ungdom.
Den är ju slut snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0