; So I took what's mine, by eternal rights / I took your soul out into the night



Tillbringade natten och dagen med den här. Saken. Han sitter på min cykel, av någon anledning. Han utnyttjar mig till 100 %.
    Jag är alldeles för snäll.

Just när man kände att livet är ganska behagligt kommer man på att skolan börjar om ca 8 dagar. Och vad har jag gjort det här lovet, ingenting. Känns det som. Får lite ångest av att tänka på det. Så nästa vecka tillägnas mental förberedelse inför det kommande året. Det vill säga, jag kommer ligga i ett hörn på mitt rum och gråta.
    Och spendera tid med den där saken. Så kommer det väl bli ungefär.
    Saknar honom lite grann nu faktiskt.

Ikväll ska jag och min lillsyster kolla på svensk film och garva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0