; Jag vill ha dig du är min du är bara min / jag vill ha dig jag är din jag är bara din


Det blir nog en hel del nytagna Kent-bilder på bloggen här framöver, jag är så jäkla stolt över min systemkamera just nu och att jag lyckades smuggla in den, utan att ens vara medveten om det.

Den närmsta veckan kommer jag ha rätt mycket för mig..
    Idag och imorgon ska jag bara vara hemma och göra saker, har inte varit hemma ordentligt på ett tag känns det som. På lördag är det spelning mitt ute i skogen (jag får träffa min pojke igen..!!!) och på söndag är det lugnt. 
    På måndag ska jag träffa min vän som jag bara träffar ungefär två gånger om året. Någon av oss hinner alltid byta nummer tills dess att vi ska ses så det slutar alltid med att jag får ett nytt nummer av henne, det känns lite lustigt. Men, det är lite som vår tradition att ses så sällan, då har man alltid något att prata om.  
    På måndag ska även pojken komma hit och han ska sova här tills på onsdag, då jag åker hem till mormor och sover över där med min lillasyster för att sedan på torsdag åka till Gröna lund (enligt tradition) med dem. 
    Så om en vecka är jag på Gröna lund men sedan har jag ingenting inplanerat, vilket känns otroligt skönt då det bara är en och en halv vecka kvar tills skolan början igen.

Vad har jag gjort med mitt sommarlov egentligen..?!
    Det är konstigt att man alltid känner så, men det är verkligen så, vad har jag gjort? Ingenting, känns det som. Jag har varit på festival, gått på konsert, träffat pojken och.. ja. Det är väl det?
    Värdelöst. Sommarlov är verkligen värdelösa.
    Men det har ändå varit skönt, att verkligen inte ha någonting över huvud taget att tänka på. 
    Jag känner redan nu hur jag kommer stressa ihjäl mig när skolan börjar.
    Det där med att ta det lugnt har aldrig riktigt funkat för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0