: Here comes a regular; am I the only one who feels ashamed?


Jag fullkomligt älskar Nalle Puh.

Igår natt var ganska kul. Även fast jag hängde med min lillasyster och hennes kompisar. Jag har inga vänner kvar, visst är livet underbart?
   
Typ. Eller inte.
    Vi åkte och badade (inte jag då, heh..) och jag moshade helt själv på landsvägen så jag ramlde och skrapade upp knät. Jag orkade inte tvätta såret så nu är det väldigt infekterat och jag orkar inte med det. Det gör väldigt ont. Men sånt händer.
    Sedan sov vi även i tält hela natten, och jag saknade Putte i parken, att sova i tält. Jag är sjukt taggad på att åka på festival igen, synd att man måste vänta ett helt år tills nästa gång. 
    Idag ska det målas. Och grejer. Jag är skyldig mamma lite pengar så det måste åtgärdas.

Lyssnar även på den här låten om och om igen. Den är fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0