;


Har varit otroligt dålig på att uppdatera här. Bilden föreställer en jätteäcklig tårta som tillverkades i förrgår tillsammans med fem retarderade killar. Och den var mycket äckligare dagen efter.

Har gått första veckan i skolan. Har fått saker att göra. Har umgåtts med människor.
    Har äntligen köpt den blåa hårfärgen, som visade sig vara en helt annan färg än jag trodde. Men blått blir det nog. Glömde dock att köpa blondering i fredags så jag kunde inte färga nu i helgen utan det får bli imorgon. Men satan vad skönt det ska bli att få håret blått igen!
    Igår kväll kom pojken hem till mig så nu är min säng helt röjd. Brukar bli så, försök att sova två personer i en 90-bädd, det går inte utan att sängen blir röjd. Tog väldigt mycket fula (och fina) bilder imorse som inte ska läggas upp här, då tror jag att jag kommer bli mördad.
    Hela mitt rum luktar nu Axe. MUMS.

Min bror åker till Skottland den 2 september. OM EN VECKA. Det är inte klokt..! Sen kommer vi inte träffas förrän vid jul, eller någon gång i höst. Sen ska han bo där i fyra år. Det är inte klokt för fem öre. Detta innebär dock att jag kommer kunna flytta hemifrån i vinter. Det får mig att älska livet lite grann faktiskt. Det ska bli så grymt skönt.
    Dags att börja laga middag snart. För jag är duktig och gör mat till hela familjen. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0