; En liten pojke i för stora skor säger: Jag ska nog lyckas!


1. Rakade av mig det korta håret så att det korta håret blev ännu kortare. Kanske lite för kort. Men det växer som ogräs så det är snart tillbaka. Lika bra att dra ner det ordentligt när man har chansen. Klippte även lite grann i resten av håret, finslipade lite så att säga.
2. En fascinerande apparat som vi har i vardagsrummet. Om den inte lät så högt skulle jag låta den gå hela dagarna. Den skulle aldrig stå stilla.

Jag har tjänat mycket pengar idag. Jag har klippt ogräs och vanligt gräs. Väldigt fint har det blivit. Och pengar har jag tjänat, så trots att jag inte får något studiebidrag så kan jag ändå köpa födelsedagspresenter och hårfärg och blondering till mig. Sjukt bra. För nu är det dags att färga igen, håret ser för jävligt ut. Det har sett för jävligt ut ett bra tag egentligen, men jag har inte orkat eller haft råd att färga. 
    Jag undrar hur mycket jag egentligen har sparat på att inte ha gått till en frisör på över ett år. Med tanke på hur mycket jag har färgat och klippt själv. Det är många hundralappar det, antar jag.

Har även rensat min gamla dator idag. Mormor ska köpa den av mig och då lär jag få lite pengar därifrån också. 
    Och det är ju så otroligt intressant att läsa om mig och hur lite pengar jag har.

Men idag är jag extra glad för min bror kanske kommer flytta från mormor i höst! Även om han inte flyttar till Skottland förrän nästa år så ska han flytta hem till en kompis det kommande året, och sedan åka till Skottland.
    Detta innebär att jag kommer kunna flytta hemifrån redan i höst. 
    Det skulle vara så otroligt skönt..!

Jag ska tvinga med mig min lillasyster ner till sjön och bada nu.
    Har inte badat någonting på hela sommaren känns det som.
    Jag är lite sämst.


Kommentarer
Postat av: L.

Tycker om din frisyr. Din stil också, förövrigt.

2012-08-19 @ 20:14:52
URL: http://exekvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0