; Du vet jag håller bara färgen, ingenting av mig är sant


När jag var hemma hos honom fick jag med mig en keps, en skjorta och en t-shirt hem. Det slutade med att jag ligger och sover med en hel garderob i sängen varje natt. Det ersätter liksom inte riktigt honom men jag får ha hans doft i alla fall.
    Sitter just nu i t-shirten och myser. Själv. Och har fixat bloggen. Lite grann bara. Det ser kanske inte ut att vara så stora förändringar men jag har suttit i typ en timme och gjort en helt ny design från en helt ny mall. För designen jag hade innan var jättekomplicerad, jag fattade ingenting. Eller så kanske det bara är jag som är dum..?
    I alla fall, fixade en helt ny design från en helt ny mall, och det blev som jag ville ha det. 
    Ska bara vänta tills blogg.se vill låta mig se designen också, det vore ju lite kul känner jag.

Idag har jag absolut inga som helst planer, men imorgon ska jag ut i skogen och spela gitarr inför publik, och jag får även träffa Honom. Jag har saknat honom, mycket. Det kommer bli SÅ BRA.
    Jag längtar sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0