; Don't buy the promises, 'cause there are no promises I keep, and my reflection troubles me, so here I go


Och så var det kväll igen.
    Imorgon bär det av till mormor via järnväg (nostalgin!!!) och på måndag bär det av till Gröna lund (NOSTALGIN!!), på tisdag ska jag till en läkare och undersöka mitt knä som jävlas med mig så att jag inte kan köra bil (...) och sen tillbringar jag ett par dagar hos pojken och SEN ÄR DET JU NÄSTAN DAGS FÖR SKOLA.
    Så från torsdag och framåt kommer jag nog ligga i någon slags koma och på måndag rycks man tillbaka till verkligheten igen. Det känns fint, det känns bra. Fast nej.
    Jag hoppas verkligen att tvåan blir bra för ettan har verkligen varit ett jävla helvete.
   
Till större delen iallafall, mycket har varit bra också.
    Jag hoppas kunna fixa mina betyg nu i tvåan i alla fall. Så otroligt missnöjd. Förstår inte vad som har hänt med mig, det handlar väl antagligen om att jag äntligen har skaffat mig ett riktigt liv, men det fuckar upp min skolgång. Mitt pluggande. Mitt skolliv.

Nu ska jag lyssna på nyfunna The replacements som faktiskt gör ganska bra musik. Fast jag kommer nog inte lyssna in mig särskilt mycket på dem. Bara några få låtar. Som ändå är mysiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0