; Det gör inte ont (så länge du är med mig)



Ytterligare två bilder från Kent. Förväntansfulla systrar framför scenen.

Har inte varit särskilt aktiv här på några dagar, har inte haft tillgång till en dator tillräckligt länge för att orka göra ett inlägg. Jag har varit på Gröna lund och jag har varit hemma hos pojken och sen har det inte blivit så mycket mer än det.
    Kom hem igår och imorgon börjar skolan igen. Skönt att det inte var i torsdags i alla fall, som det var för många andra.

För några dagar sedan såg jag inte alls fram emot skolan men nu har jag börjat se fram emot det faktiskt. Få tillbaka lite rutiner och så. Men även få tillbaka stressen och tidspress och tidiga morgnar.
    Den närmsta veckan ser ganska packad ut, jag ska träna och träffa folk och ha mig. Ska även övningsköra och försöka få ordning på mitt knä så att det kan sluta göra ont någon gång. Jag och han ska även fira en månad tillsammans på onsdag.

Nu ska jag köpa hårfärg och födelsedagspresenter. För jag är en duktig syster och flickvän, som snart kommer ha blått hår igen, jag svär. Jag är så trött på det här urblekta äckliga håret så nu häller jag snart i vad som helst för att få det blått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0