De små små orden är svåra ord

(Blir ingen bild till detta inlägg, jag orkar verkligen inte leta upp en vettig)

Sitter nu hemma och ritar/tecknar/klottrar/målar.
    Påbörjade en bild för några dagar sedan, i en slags stil som jag aldrig har målat i förut. Det är ganska intressant, lite grann som en tecknad film med en massa färger. Hoppas att det blir bra, hittills har det gått okej i alla fall.

Första skoldagen:
    Vad hade man egentligen kunnat förvänta sig? Inte mycket. Det gjorde jag inte heller. Det var dock lite roande att se alla små rädda ettor krypa omkring längsmed väggarna i korridorerna och se allmänt bortkomna ut. Skrattade lite grann åt det, för man såg väl inte så överdrivet mycket bättre ut när man själv började gymnasiet. 
    I klassen har vi även fått en utbytesstudent från New York, hon verkar vara väldigt trevlig. Hon verkar inte bry sig så mycket om att hon inte förstår ett dyft av vad som sägs på lektionerna, hon verkar mest bara vara väldigt glad att få komma till SVERIGE och se hur vi har det. Kan tänka mig att det är mycket skillnader.

Resten av veckan är helt jävla full. Imorgon ska jag träffa folk på Genomfarten, vara med på killarnas rep och så vidare. På onsdag ska vi tydligen vara i skolan extra länge då vi ska börja med något projket på samhällskunskapen (det börjas direkt, ingen mjukstart) och på torsdag ska jag tillbaka till sjukgymnasten för att kolla vidare på mitt knä, ska även övningsköra då.
    Sen är veckan typ slut. Helgen.. Är lite uppbokad också. Träffa lite människor och jobba här hemma.

Vem orkar egentligen läsa all den här skiten?
    Nu har jag i alla fall fått skriva av mig,
    jag tvingar dig inte att läsa allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0