; 03/08/12


Jag brukar rita på mina fingrar för det är kul.
    Försökte göra en Oliver Sykes här, blev väl ungefär likadant, lite snett bara. Använde ingen jättebra penna heller så det höll inte särskilt länge, tvättades bort direkt.

Jag och systerdyster var ute och rodde nyss, i en timme ungefär. Det är så fint väder, ingen sol men inget regn heller. Den här typen av väder påminner mig om en Pettsson och Findus-bok, då är det visserligen höst, men den där Pettsson är på dåligt humör och inte vill gå ut och göra något, men Findus får honom på bra humör igen genom att ta ut Pettsson och fiska.
    Hade jag varit intresserad av fiske hade jag lätt fiskat idag, men nu är jag inte det så vi åkte bara runt.

Ikväll ska jag tydligen laga mat. Jag hade MVG i hemkunskap när jag gick ut nian men fortfarande blir allt bara skit när jag lagar mat, så vi får se hur det går. Så svårt kan det ju inte vara (jo, för mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0