; Om du kunde se mitt leende (vi är sånt som händer)


"Du undrar varför jag inte kan lita på nån
för alla är precis som jag
Du undrar varför jag vill hålla dig nära
För jag är rädd att du är precis som jag"

Glaspärlespel - Yersinia

Det är Mattis som har skrivit de där fina orden. Han skriver otroligt bra, sjunger bra gör han också.

Kom precis på att om två dagar sitter/står jag utanför UKK och väntar på att få komma in i sal D, in till Thåström, in till den där kvällen som jag har sett fram emot så himla länge (väntat på i två år och längtat efter i sex månader..) Jag kan knappt vänta. Den dagen kommer bli kaos. Jag kommer inte kunna koncentrera mig på någonting över huvud taget. Kommer bara kunna tänka på kvällen.

Nu ska jag ta tag i allt pluggande så jag slipper tänka på det sen (jag lovar, jag ska i alla fall göra ett gott försök.. Sen får vi se vart det leder..) Jag har blivit så otroligt ofokuserad på sista tiden.
Sen, när jag har pluggat klart, ska jag sitta och läsa resten av kvällen. Har så himla mycket böcker att läsa.
Det är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0