; Låt oss dansa min sköna (låt oss färga golvet rött)

Sitter i skolan, väntar på att min lektion ska börja. Inte för att jag vill det, men har ju inte särskilt mycket val. ´
Om jag fick en säng framför mig just nu skulle jag somna direkt.. Jag är SÅ. TRÖTT.

Kul att man har typ världens längsta skoldag framför sig också. Och träning efteråt. 
Ibland vill man bara sova bort hela livet. 
Men, får hoppas att dagen blir bra i alla fall, även fast den började med illamående och en stark känsla av att inte vilja röra sig utanför rummet över huvud taget. 

Positiva tankar, positiva tankar.. 
Det är så jävla svårt. När man är så här trött. 
OCH sugen på te. Har inte druckit te i skolan på evigheter nu. Skulle verkligen behöva en kopp känner jag.. 
Men nu handlar det bara om att överleva den här dagen så får vi se hur det blir sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0