KENT

Var på gamla skolan igår, träffade alla gamla lärare (väldigt trevligt)
Pimpade mitt headset, kommer väl en bild på det sen tänkte jag.
Sov även hos min vän (alltid lika fint, tack)

Mådde piss imorse och hela förmiddagen. Usch. Trodde att jag skulle spy, så jag åkte hem, och nu sitter jag här och mår faktiskt lite bättre. Att jag åkte hem innebär att jag missar min sångpedagog idag, OCH teatern vi skulle se med klassen, en teater jag faktiskt ville se. Kropphelvete att jävlas med mig såhär..

Sitter för tillfället i soffan i köket och lyssar på Kents nya.
Jag älskar den faktiskt otroligt mycket. Blir bättre ju mer man lyssnar på den.
De är påväg åt rätt håll igen efter En plats i solen (som var den sämsta skit jag någonsin hört, tror jag. Skärpning, Jocke!), hoppas på att om de släpper ett till album (vadå om, NÄR!) att det blir lika fint som det här.          <- Bra Sverige där Emmy.

Är så jävla trött, ska nog sova lite nu.
Samla kraft, göra skolgrejer.
G'natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0