; Jävla äckel


Bild från aftonbladet.

Satt och kollade på rättegången idag på mina lektioner. Jobbade med psykologiuppgiften samtidigt som en norsk röst i mina öron lät mig veta att den jäveln sitter och flinar när han ser sina offer sprängas i bitar i en video från en övervakningskamera..

Det är så brutalt. Jag förstår inte att en människa kan vara så osympatisk.
Jag är så trött på den här människan. Vad ska man göra med honom? Vad finns det att göra med honom? Finns det ens något svar på den frågan?
Inget straff är hårt nog.

Jag vet inte vad jag ska säga riktigt.
Det var intressant att få höra live från rättssalen, även fast det var på norska förstod man huvuddragen.
Jag blir arg.
Nu ska jag titta på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0