; I wanna love you but I'm growing old

(Blev en rad från låten jag lyssnar på just nu; Mr Moon - Mando Diao)

Snart ska jag till skolan. Eller, snart, om två timmar ska jag åka till bussen. Börjar halv ett idag. Ganska lugnt.
MEN har nationellt prov i svenska, och även fast jag känner mig ganska förberedd så vill jag ändå slippa det. Det skulle vara.. skönt. VÄLDIGT SKÖNT. Det känns inte bra det här..

NU SKA JAG FÖRSÖKA ATT GÖRA LITE SKOLGREJER I ALLA FALL.
Säger det hela tiden, varenda dag, men det blir aldrig av. Nej, det blir ju inte det.
Jag bara sitter och läser eller gör något annat. Men nu har jag inte mycket tid kvar på mig..

Imorrn.
Är det dags.
Imorrn är dagen.
Jag längtarlängtarlängtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0