; Hon ska inte dö ensam (men jag kan inte stanna längre)

Skum söndag, har ju verkligen inget att göra.
Kan egentligen bara sitta och läsa min bok hela dagen (helt okej).

Tänkte visa lite saker jag har införskaffat de senaste dagarna dock, (inte mycket men ändå.)
Det är fina saker i alla fall.
(blir bilder med min värdelösa webbkamera)

Lay Down Your Guns-tygkasse. De var jävligt bra igår. Otroligt mysig spelning.


Shorts från Lager 157. Galet värt. Behöver byxor till i sommar.


Han var otroligt bra.
Snälla, kom tillbaka snart så jag får uppleva det igen.
Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag har fått höra honom i verkligheten. Sett honom i verkligheten. Han har varit lite som en dröm, en ande, en fantom hittills.. Men nu vet att jag att han finns och att han är så underbar som jag har trott. Om inte mer.
Så snälla, kom tillbaka snart.

Bild tagen med min mobil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0