; Det känns som det är mig dom vill åt (ja, jag vet men det känns så än)

Konserten i fredags:
AS-GRYMT. Så jävla skönt. Ramlade i moshen (paniken when..), drog mig dock upp ganska snabbt med hjälp av typ, folks tröjor. Ingen jävel hjälpte mig, så fick klara mig själv. Har dock bara hittat ett enda blåmärke på hela kroppen, det är dessutom knappt ett blåmärke, det är mer bara ett område som ömmar lite. Men det är bra ändå!
Tycker att det alltid ska vara så här, förstår inte att folk i Uppsala bara kommer på konserter med kända band? Det skulle kunna vara sånt här röj varenda fredag tycker jag. Om folk bara kom på det.

Dagen idag:
Var hemma hos pappa, fotade lite där, träffade syskonen, låg på sängen och lyssnade på musik i två timmar, fick köra bilen hem (gick ovanligt bra) och nu har jag varit ute och fotat. Även gjort klart svenskarbetet (tack.gud.).



Imorgon:
Fina vänner kommer hit och tittar på film och chillar tills på måndag. Sen blir det tillbaka till skolan, lagom kul, men snart är det sommarlov! .. Säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0