; Den här gången kanske världen förstår oss


Gjorde sönder ett par strympbyxor såhär på morgonen, till tonerna av Håkan Hellström.
Bilder är för övrigt väldigt överredigerad, men det gillar vi. Och mitt huvud är väldigt stort. Det gillar vi ännu mer.
Springer nu runt i huset med denna utklädnad och kokar te och läser. Ska även försöka ta tag i rummet (bilden avslöjar en liten del av kaoset), måste även bädda sängen då detta inte har blivit gjort sen.. Jag vet inte när.

Dagen kommer nog bestå av att sitta på rummet och hitta på saker att göra. Ska försöka måla, hitta lite inspiration någonstans. Även skriva klart låten jag började på i förrgår. Den blir ganska bra faktiskt, kommer spela den den 13 maj på min nästa spelning är jag ganska säker på.

Nu; mer te i min (mammas) stora 1 liters-kopp.
Håkan Hellström - Mississippi kan vänta

Kommentarer
Postat av: Oskar

Keeent!

Kul att du gillar min blogg :)

2012-05-04 @ 23:51:11
URL: http://livsillusioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0